Monday 4 December 2017

Is usforex safe


Przegląd USForex USForex powstał w 1998 roku w ramach jednej z największych światowych firm zajmujących się walutą OzForex Group. Firma USForex oferuje bezproblemowy, 24-godzinny dostęp do internetu i telefonicznego dostępu do firmowych i prywatnych dealerów klientów dla wszystkich swoich klientów. USForex jest zarejestrowany na poziomie federalnym w ramach Sieci Egzekwowania Przestępstw Finansowych (FinCEN), jako firma świadcząca usługi pieniężne, a także licencjonowany w wielu stanach USA przez odpowiedni Departament Bankowości Państwowej jako nadawca pieniędzy. USForexs 24-godzinna obsługa i łatwa w obsłudze platforma przyczyniają się do jego stałego sukcesu. Dzięki możliwości transferu środków w ponad 50 walutach i bez opłaty transakcyjnej za ponad 5000, USForex postawił się na czele międzynarodowych transferów pieniężnych, z sukcesem realizując ponad 600 000 transferów środków rocznie. Niedawno firma z powodzeniem IPOd. USFOREX CURRENCY INFOWhere Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji, która posiada prawdziwie globalny zasięg. Nasze biura zlokalizowane są w Sydney, Londynie, Hong Kongu, Toronto, San Francisco i Auckland. Pracownicy USForex byli nie tylko dobrze przygotowani do pracy, ale USForex zaoszczędził mi prawie 10 000 USD z powodu różnicy w kursach wymiany między USForex i moim dużym, znanym krajowym bankiem w USA. Jeden FX zaoszczędził mi tylko 6000 dolarów z powodu moich niekorzystnych kursów walutowych. James - TrustPilot Recenzent Co mówią nasi klienci Jak to działa ZAWIERA PIENIĄDZE Z BIZNESU Gdzie jesteśmy Dobrze ugruntowaną firmą z naprawdę globalnym zasięgiem. Nasze biura zlokalizowane są w Sydney, Londynie, Hong Kongu, Toronto, San Francisco i Auckland. Pracownicy USForex byli nie tylko dobrze przygotowani do pracy, ale USForex zaoszczędził mi prawie 10 000 USD z powodu różnicy w kursach wymiany między USForex i moim dużym, znanym krajowym bankiem w USA. Jeden FX zaoszczędził mi tylko 6000 dolarów z powodu moich niekorzystnych kursów walutowych. Są teraz moim numerem jeden dla International Bank Transfer James - Recenzent TrustPilot Co mówią nasi klienci Jak to działa Wysyłanie pieniędzy za granicąUSForex Review (teraz nazywane OFX) 8211 Bezpieczeństwo, szybkość i jak to działa plus Zaufane recenzje od innych Wysyłanie swoich pieniędzy za granicę może być stres napotykany przez wielu Amerykanów i obcokrajowców mieszkających w USA. Czy wiesz, że ukryte opłaty i straszne kursy walut są standardowe przy korzystaniu z banku i można je uniknąć po prostu zarejestrować się w serwisie takim jak USForex Wszyscy wiemy, że banki zapewniają bardzo dobrą obsługę klienta. A to przynosi ogromne koszty, gdy wysyłasz pieniądze na całym świecie. Dzieje się tak dlatego, że obsługa klienta jest częścią umysłu. Na przykład, pięć dni po wysłaniu pieniędzy i nie dotarło, kto to nazywasz Nie nazywasz Ghostbusters, a nie twoim bankiem8228 (przepraszam, nie mogłem się powstrzymać) Tak samo USForex daje nam to, czego potrzebujemy Doskonała usługa. lub bezpieczeń stwa Bezpieczeń stwo i bezpieczeń stwo Skoro, który mam na imie Nazywam się Quinn. Urodziłem się w B. C. Kanada i na szczęście podróżowaliśmy i mieszkaliśmy w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie i Australii. Teraz, po 10 latach spędzonych z moją żoną i dwójką dzieci w Ameryce Północnej, postanowiliśmy sprzedać nasz dom i wrócić do Australii (ponownie). Co ważniejsze, do ciebie teraz 8211, jednym z moich celów jest sprawdzenie, kto wykonuje najlepszą robotę w przekazywaniu pieniędzy rodzinnych i nie traci dobrego kawałka w tym procesie. Niniejsza recenzja ma na celu pomóc Ci w znalezieniu wspaniałej usługi, nie przejmując się kłopotami z porównywaniem wszystkich różnych usług. Dla moich opinii skupiam się wyłącznie na usługach, które prowadzą działalność w krajach, w których mieszkasz. Istnieją trzy bardzo dobre powody: 1. Twoje pieniądze są bezpieczne, ponieważ są objęte przepisami w USA. 2. Standardy usług są zwykle najwyższe, gdy usługa ma biura w USA. 3. Stawki mogą być najbardziej konkurencyjne z powodu korzyści skali (w zasadzie im więcej USD ci faceci zajmują w 8211, tym lepszą stawkę mogą zaoferować) USForex Review Najpierw pozwól mi powiedzieć, że bardzo dobrze znam USForex. Używam OzForex i CanadianForex (który jest właścicielem USForex) od ponad 10 lat i dzielą się dokładnie tą samą platformą. Ta recenzja jest ponownym dogłębnym przeglądem USForex. Na potrzeby tej recenzji otworzyłem zupełnie nowe konto i udokumentowałem wszystko, abyś mógł uzyskać dobry, zły i sam zdecydować. Pierwszy coś, by nie spojrzeć na coś bardzo ważnego 823 Bezpieczeństwo Jak już wspomniałem, korzystanie z USForex w przypadku międzynarodowych przelewów pieniężnych jest nie mniej bezpieczne niż korzystanie z banków lokalnych. Bezpieczeństwo jest również gwarantowane przez ostatnie ustawy, które zostały wprowadzone przez rząd federalny w lutym 2017 r. Obecnie amerykańskie przepisy tej kwestii są opracowywane zgodnie z prawem finansowym Frank-Dodd. Oprócz prawa, każde państwo ma własne sposoby regulacji firm przekazujących pieniądze. Takie firmy, które sprawują nadzór, są zobowiązane do spełnienia pewnych wymogów dotyczących przepisów dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy wśród innych przepisów innych krajów. Ostatecznym celem tych przepisów jest sprawienie, aby firmy w pełni odpowiadały za ochronę swoich klientów. W rezultacie żadna firma transferu pieniędzy nie naraża się na ryzyko utraty pieniędzy. Wniosek jest taki, że ryzyko utraty pieniędzy jest bardzo niskie. Jak to działa Proces konfiguracji jest dość prosty. Strona internetowa wraz z zespołem obsługi klienta (jeśli jest wymagana) poprowadzi Cię przez cały proces. Zasadniczo, są dwie rzeczy, które musisz zrobić: Zarejestruj się online (kliknięcie tego linku da ci dwa darmowe transfery 8211 zwykle otrzymasz tylko jeden) Sprawdź, czy rejestracja tożsamości obejmuje te podstawowe kroki. Ze względu na lokalne przepisy i wymogi dotyczące zgodności, USForex musi potwierdzić Twoją tożsamość. Można to zrobić za pomocą poczty e-mail lub, w niektórych przypadkach, automatycznie. W moim przypadku musiałem wysłać informacje przez e-mail. Nie ma nic skomplikowanego z weryfikacją swojej tożsamości. Wystarczyło zrobić zdjęcie na ekranie (kliknąć, aby zobaczyć) swojego konta bankowego online i wysłać go jako odpowiedź na e-mail od członka zespołu obsługi klienta USForex. Nie było potrzeby zawierania szczegółów transakcji ostatnie oświadczenie z nazwą, numerem konta, datą i logo bankowe na tym było więcej niż wystarczające. Potem po prostu skanowałem moje prawa jazdy (zdjęcie zrobione smartfonem jest również ważne). Wypełniłem również formularz Direct Debit i przesłałem go przez wszystko inne, ale to nie jest wymaganie. Cały proces trwa zaledwie kilka minut i był naprawdę prosty. USForex posiada także elektroniczne urządzenia kontrolne, a jeśli masz szczęście, nie musisz wysyłać niczego, ponieważ mogą być w stanie aktywnie używać swojego konta. Wysyłanie pieniędzy USForex oferuje dwie opcje doładowania konta: 1. Polecenie zapłaty 2. Przelew US Wire Direct Debit wymaga wypełnienia specjalnego formularza w celu autoryzacji dalszych transakcji, ale po jego skonfigurowaniu jest super łatwo i całkowicie za darmo. Korzyści z tej metody są oczywiste, jedyną wadą może być ograniczona o 25k dla pierwszej transakcji, a 50 dla kolejnych. Forex Stanów Zjednoczonych oferuje również test penny na dodatkowe zabezpieczenie. Sposób, w jaki działa, polega na tym, że wysyłają niewielką kwotę i czekać na sprawdzenie, czy otrzymałeś pieniądze. Następnie mamy metodę przelewu bankowego, która pozwala przesyłać większe kwoty, ale nie jest darmowa. Z US Wire Transfer płacisz za swój bank (25 w moim przypadku). Gdy musisz przenieść dużą sumę (50 tys.), Może to być jedyna opcja dla Ciebie, ale nadal jest lepsza niż zerwanie z ukrytą opłatą banków. Dodatkowo, US Forex oferuje lepszy kurs wymiany w miarę wzrostu kwoty. Kiedy miałem pieniądze na moim koncie na amerykańskim rynku Forex, dotarcie do mojego australijskiego konta bankowego zajęło mi tylko trzy dni. Monitorowanie było łatwe, ponieważ otrzymywałem powiadomienia e-mail na każdym etapie procesu. (Jest to opcjonalne, ale możesz również wyłączyć powiadomienia e-mail.) Było to kilka dni szybciej niż moje poprzednie przelewy bankowe. Nie zapomnij, że bank może zarobić dodatkowe pieniądze na amerykańskim rynku Forex. Stawki i opłaty firm transferowych są imponujące, ale obsługa jest, gdzie całkowicie przejąć banki. My Forex oferuje nie tylko 247 transakcji online, ale również telefoniczne, które mogą być naprawdę wygodne w czasach. Możesz zadzwonić w dowolnym momencie i oczekiwać odpowiedzi na drugim końcu. Transakcje online mogą mieć również swoje zalety. US Forex daje możliwość obserwowania każdego kroku transakcji i żądania ostrzeżenia za każdym razem, gdy coś jest zrobione. W porównaniu z bankami, które zawsze dają Ci najgorsze możliwe stawki, można zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy, monitorując stawkę na żywo. To jedna z największych zalet dla mnie, że udało mi się zaoszczędzić sporo dodatkowych pieniędzy z takim poziomem kontroli i komunikacji. Dokładnie, zapisałem 1220 w transakcji 20 000 po mojej własnej radzie. Jeśli uważasz, że zbyt leniwy, aby obejrzeć stawkę przez cały dzień, możesz zaoszczędzić pieniądze za pomocą Money Transfer Company jak US Forex. Stawki i opłaty Oszczędność pieniędzy jest z pewnością czymś, co mnie uszczęśliwia, ale to, co mnie podnieca, to nie dawać tego mojemu bankowi. Opłata stała jest jedną z najlepszych części Forex w USA, która zapewnia, że ​​na drugim końcu nie ma ukrytych opłat. Ale to, co czyni go naprawdę niesamowitym, to kursy wymiany, które mogą w końcu zaoszczędzić tysiące dolarów. Istnieje prosta logika stojąca za kursem wymiany walut na rynku Forex, im więcej transferów, tym wyższa stawka, jaka została mi wyjaśniona. Porównując średnią stopę rynkową i kurs oferowany przez amerykański Forex na mojej transakcji online, różnica wynosiła 0,9. Należy pamiętać, że w przypadku większych ilości stawka poprawia się. Jeśli chodzi o banki, różnica jest gdzieś pomiędzy 2 a 4 może to być dużo przy przenoszeniu dużych ilości. Dokładnie zaoszczędzisz co najmniej 2 na każdej transakcji, która wynosi 400 na 20 000 transakcji. Zaufane recenzje od innych Przed daniem pełnego poparcia chcę się upewnić, że nie jestem jedynym, który ma dobre doświadczenia. Istnieje wiele miejsc recenzji, w których kluczem jest wiedzieć, którym zaufać. Better Business Bureau 8211 BBB. org to organizacja rejestrująca skargi i opinie i jest doskonałym miejscem do rozpoczęcia. Jedyną rzeczą, jaką mogłem tu znaleźć, była skarga mówiąca, że ​​nie otrzymali 50 bonów. Skarga została również rozstrzygnięta, ale co najważniejsze nie wspomniano o kiepskiej obsłudze klienta lub złych cenach. Reviewcenter wydaje się być najbardziej kompleksową witryną dla USForex z 104 opiniami. Oto ich wyniki: w porównaniu do Xoom, który jest liderem w branży (zazwyczaj niewielkie kwoty) z ponad 6000 recenzjami 8211 Otrzymali 4,45, a 90 użytkowników poleca swoją usługę, co jest całkiem niesamowite, ale moim zdaniem istnieje duża różnica między 96 i 90 chcących skorzystać z tej usługi. To prawdopodobnie oznacza, że ​​4 lub 10 nie poleciłoby tego. Bottom Line Z moich wcześniejszych doświadczeń z firmą spodziewałem się świetnej stawki, niesamowite usługi i szybkie transakcje i muszę powiedzieć, że nie byłem rozczarowany. USForex do tej pory sprostał moim wysokim oczekiwaniom. Inni recenzenci również zgadzają się z moją oceną. Co mógłbym narzekać? Cóż, lepiej byłoby uniknąć papierkowej roboty, ale to tylko amerykańskie ustawodawstwo i prawdopodobnie nie ma nic, co USForex lub jakakolwiek inna usługa może z tym zrobić, i w końcu jest to dla nas korzystne, tak jak sądzę. W każdym razie, nie jest to wielka sprawa, jeśli wziąć pod uwagę wszystkie inne korzyści. Ogólnie rzecz biorąc, byłem bardzo zadowolony z USForex i będę nadal używać ich osobiście. Jeśli masz ochotę podzielić się swoimi doświadczeniami, oszczędzając pieniądze lub zadając jakiekolwiek pytania, nie wahaj się komentować poniżej. Dziękuje za przeczytanie

No comments:

Post a Comment