Sunday 19 November 2017

Systemy telefoniczne


Najlepsze systemy telefoniczne dla małych firm z roku 2017 Przegląd systemów małych firm telefonicznych: Sprawdziliśmy tę kategorię przez 2 lata. W zeszłym roku spędziliśmy ponad 146 godzin na testach i recenzjach, a wzięliśmy pod uwagę 20 produktów. Nigdy więcej nie martw się utraconymi wiadomościami i brakującymi połączeniami. Dzięki telefonowi biznesowemu możesz zawsze utrzymywać otwarte linie komunikacyjne dla swoich klientów i pracowników. Maksymalna liczba użytkowników Przegląd systemów małych firm w telefonii komórkowej xf29c Jak wybrać system telefoniczny dla małych firm Najlepsi wykonawcy w naszej recenzji to Cisco Business Edition 600. zdobywca Złotej Nagrody ESI. zdobywca Srebrnej Nagrody i Nextiva Office Enterprise. zdobywca brązowej nagrody. Więcej informacji na temat wyboru systemu telefonicznego dla małych firm, aby spełnić Twoje potrzeby, wraz ze szczegółami, jak dotarliśmy do naszego rankingu 10 systemów. Wprowadzenie Kompleksowy system telefoniczny jest niezbędny dla sukcesu każdej małej firmy. Systemy te poprawiają ogólną komunikację i wydajność, zapewniając zasoby, skracając czas przetwarzania połączeń, zapewniając pracownikom łatwy dostęp w godzinach pracy, a po zintegrowaniu z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) pomagają firmom zapewniać lepszą obsługę klienta. Zainstalowanie odpowiedniego systemu telefonicznego w biznesie może obniżyć koszty komunikacji w dłuższej perspektywie, zapewniając wspólne zasoby i eliminując bieżące koszty wielu pojedynczych linii. Większość systemów jest również łatwa do rozbudowy po instalacji. Dodawanie dodatkowych linii i uaktualnianie pakietów zasobów jest znacznie tańsze niż instalowanie zupełnie nowego systemu telefonicznego za każdym razem, gdy rośnie Twoja firma. Systemy telefonii biznesowej zazwyczaj składają się z wielu telefonów, linii i numerów, z których wszystkie są połączone, aby zaspokoić funkcje takie jak przekazywanie połączeń i konferencje. Systemy te mogą składać się z niewielkiej liczby telefonów lub zawierać setki uruchomionych na prywatnym rozszerzeniu oddziału (PBX). Możesz uzyskać systemy działające w publicznej komutowanej sieci telefonicznej (PSTN) lub systemy działające przez Internet, zwane również telefonią internetową lub protokołem VoIP. Inne modele działają w Internecie, ale są całkowicie oparte na chmurze lub są oferowane jako systemy hostowane. Opcje hostowane stanowią dobry wybór dla małych firm z ograniczonym budżetem, ponieważ nie musisz kupować drogiego sprzętu, ale masz pewne ograniczenia. Możesz wybierać pomiędzy systemami z tradycyjnymi przewodowymi lub bezprzewodowymi telefonami lub możesz wybrać systemy oparte na telefonach komórkowych. Ewentualnie wybierz system, który używa wirtualnych słuchawek, które obsługujesz za pomocą wirtualnej klawiatury i zestawu słuchawkowego lub głośników i mikrofonu. Istnieje wiele opcji do wyboru z funkcjami, które obejmują dostosowaną pocztę głosową i muzykę wstrzymaną, zunifikowane wiadomości, wiadomości błyskawiczne, połączenia wideo, integrację komputera i połączenia konferencyjne. Potrzebujesz pełnego zrozumienia typów systemów i funkcji, które oferują, aby dokonać prawidłowego zakupu jako poinformowany konsument, a sprawdzenie aktualnych artykułów i informacji o małych firmowych telefonach jest dobrym miejscem do rozpoczęcia. Aby jeszcze bardziej usprawnić działalność i poprawić komunikację, zastanów się, czy Twoi pracownicy będą bardziej produktywni dzięki tabletom lub smartfonom. szczególnie, gdy wybierzesz telefon biznesowy z kompatybilnością z urządzeniami mobilnymi. Udostępniając smartfon lub tablet, pracownicy mogą pobrać aplikację dostarczoną przez system telefonii biznesowej na urządzenie mobilne i pozostać w kontakcie z biurem, zachowując produktywność podczas zdalnej pracy. Możesz także promować wysoki poziom wydajności, wyposażając pracowników w biurka w zestawy słuchawkowe, aby pomóc im w wielozadaniowości i zapewniać ergonomiczne korzystanie z telefonu bez użycia rąk. Komunikacja jest kluczowa dla każdej firmy, niezależnie od tego, czy komunikacja odbywa się między Tobą a Twoimi klientami, współpracownikami i pracownikami. Zainstalowanie odpowiedniego małego systemu telefonicznego pomaga uniknąć ważnych połączeń i wiadomości. Szybkie przekazywanie połączeń do właściwej osoby w Twojej organizacji poprawia komfort obsługi klienta, podobnie jak przechowywanie muzyki i dostosowywanie wiadomości. System biurowy spełniający potrzeby Twojej firmy optymalizuje produktywność w miejscu pracy. Dzięki temu, że wszyscy pracownicy dzielą te same zasoby komunikacyjne, mogą szybko przekierowywać połączenia, zamiast zmuszać ich do fizycznego szukania odbiorcy połączenia lub przemieszczania się po biurze w celu odebrania połączenia. Możesz także uważnie obserwować wydajność, monitorując, czy pracownicy używają telefonów biznesowych z powodów osobistych. Komunikacja często stanowi znaczną część budżetu dla małych firm, więc każdy sposób, w jaki można obniżyć te koszty, jest korzystny. Kompletny system biurowy pomaga obniżyć koszty komunikacji, ponieważ jest ogólnie mniej kosztowny niż wiele pojedynczych linii i numerów, szczególnie w długim okresie. Zmniejsza to również liczbę faktur przetwarzanych, ponieważ masz tylko jedną fakturę do przetworzenia każdego miesiąca dla systemu telefonicznego, a nie wiele faktur z poszczególnych linii. Zintegrowany system pozwala szybko sprawdzić opłaty za połączenia i zidentyfikować niewłaściwe wykorzystanie komunikacji. Kompleksowy telefoniczny system biznesowy pozwala na łatwą rozbudowę w miarę rozwoju firmy. Rozpoczęcie od dość małego systemu z możliwością modernizacji lub rozbudowy jest dobrym wyborem dla małych firm, ponieważ pozwala utrzymać niskie koszty. Ponieważ potrzebujesz więcej usług lub zatrudniasz dodatkowych pracowników, możesz pracować z wybranym dostawcą i zwiększyć liczbę telefonów lub linii w twoim systemie. Czy potrzebujesz zintegrować system z CRM Kompleksowy telefoniczny system biznesowy to inteligentna inwestycja dla każdej firmy. Jest to intuicyjne i niezależnie od tego, ile ma funkcji, nie wiesz, kiedy telefon dzwoni inaczej niż ktoś dzwoni, chyba że masz także funkcję identyfikacji dzwoniącego. CRM poprawia się na tym. Jeśli twój system telefoniczny integruje się z twoim CRM, pokazuje ci zapisane dane o kliencie, kiedy on / ona dzwoni. Informacje zwykle obejmują strefę czasową i lokalizację klienta, nazwę, firmę i z kim ostatnio rozmawiał w Twojej firmie. Możesz także dodawać notatki, aby szczegółowo opisać treść połączenia, wszelkie rozwiązane lub nierozwiązane problemy oraz wszelkie dalsze kroki, które należy podjąć. Ta informacja staje się dostępna za pośrednictwem systemu CRM przy następnym wywołaniu przez klienta. Korzystając z jednego z tych systemów, nie musisz czekać na dzwoniącego podczas uzyskiwania dostępu do plików elektronicznych lub drukowania plików, aby znaleźć potrzebne informacje. Dostępność tych informacji przyspiesza proces połączenia, zwiększa produktywność i poprawia ogólną jakość obsługi klienta, co zawsze jest dobre dla biznesu. Jak to wszystko działa Każdy telefoniczny system biznesowy ma inny zestaw funkcji i powinieneś wziąć pod uwagę ogólną konfigurację. Aby ułatwić Ci podjęcie decyzji, oprócz szczegółowego przeglądu systemów dla małych firm i łatwej do zrozumienia macierzy ocen, wyróżniliśmy kluczowe opcje i uwagi. Systemy telefoniczne dla małych firm: Analogowe lub cyfrowe Najlepsze są zalety i wady zarówno dla systemów analogowych, jak i cyfrowych. Analogowe systemy telefoniczne zazwyczaj początkowo kosztują mniej, a są proste i proste. Te systemy są zbudowane na standardowym drucie miedzianym i używają zwykłych starych telefonów usług telefonicznych (POTS). Jako takie są niezawodne i zapewniają wysoki stopień wyrazistości głosu i stabilność linii. Ze względu na swoją prostotę oferują bardzo niewiele dodatkowych funkcji, chociaż można znaleźć systemy analogowe, które oferują funkcje wstrzymania, wyciszenia, ponownego wybierania numeru, szybkiego wybierania i przekazywania połączenia. Systemy analogowe oferują niewiele możliwości rozbudowy, a każda linia wymaga kosztownych adapterów i modyfikacji, które obejmują więcej funkcji, takich jak VoIP. Choć początkowo taniej i jest to dobry wybór dla małych firm z ograniczonym budżetem, analogowy system telefoniczny jest trudny i kosztowny w rozbudowie, a brak technologii modułowej powoduje, że są kosztowne do naprawy, jeśli coś pójdzie nie tak. System telefonii cyfrowej dla małych firm ma wyższy koszt początkowy, ale oferuje większą elastyczność i funkcje. Tego typu system jest również rozszerzalny i może być aktualizowany w miarę rozwoju firmy. Dzięki zastosowaniu technologii modułowej systemy te są na ogół łatwiejsze do naprawy niż systemy analogowe. W przypadku małych firm, które planują ekspansję, lepszym wyborem jest system telefonii cyfrowej, ponieważ dodanie dodatkowych linii i sprzętu jest stosunkowo proste. Niektóre modele zawierają rozwiązania komputerowe i CRM, a także zunifikowane wiadomości i komputery klienckie. Systemy telefoniczne dla małych firm: Co to jest system telefonii IP? System telefoniczny oparty na protokole internetowym (IP) wykorzystuje połączenia z komutacją pakietów za pośrednictwem Internetu do transmisji danych zamiast tradycyjnego połączenia PSTN i połączenia z komutacją łączy. Systemy telefonii IP zazwyczaj posiadają integrację z komputerem i są stosunkowo niedrogie. Podczas gdy konfiguracje są różne, wszystkie funkcje, takie jak zunifikowana obsługa wiadomości, pojedyncza linia z wieloma numerami, jednoczesne połączenia, przekazywanie połączeń, automatyczne urządzenia do obsługi i katalogi na rękę są powszechne. Systemy telefoniczne dla małych firm: Co to jest system telefoniczny oparty na chmurze Telefony oparte na chmurze to wirtualne systemy telefonii biznesowej hostowane w sieci chmurowej dostawcy. Systemy te oferują standardowe funkcje systemów analogowych, cyfrowych i IP, ale cała twoja komunikacja odbywa się za pośrednictwem Internetu. Tak długo, jak masz dostęp do Internetu, możesz korzystać z tego rodzaju systemu, nawet gdy jesteś poza biurem. Te systemy telefoniczne wyposażone są w portale internetowe, do których można uzyskać dostęp z dowolnego miejsca za pośrednictwem połączenia internetowego. Portal umożliwia zarządzanie funkcjami wywoływania i zapewnia wysoki stopień wszechstronności. Wiele systemów telefonicznych opartych na chmurze dla małych firm utrzymuje koszty na niskim poziomie, umożliwiając aktualizację i dodawanie funkcji tylko zgodnie z wymaganiami, a także wygodę dodawania ich tylko dla osób w organizacji, które faktycznie ich potrzebują. Systemy telefoniczne dla małych firm: Co to jest bezprzewodowy system telefoniczny Bezprzewodowy telefon biznesowy oferuje wiele funkcji systemów analogowych i cyfrowych. Brak przewodów sprawia, że ​​telefony są przenośne i można je przyczepić do paska lub włożyć do kieszeni, tak jak w przypadku telefonu komórkowego. Chociaż zwiększa to wszechstronność i przenośność, telefony mają pewne ograniczenia. Na przykład działają one tylko w pewnym promieniu odbiorników. Jeśli zdecydujesz się na system bezprzewodowy, upewnij się, że jego zasięg jest wystarczająco duży, aby pomieścić Twoją przestrzeń biznesową. Telefony te są często wyposażone we wbudowany system interkomowy, który może komunikować się z innymi bezprzewodowymi telefonami bez wykonywania tradycyjnego połączenia telefonicznego. Systemy telefoniczne dla małych firm: alternatywne aparaty telefoniczne Oprócz standardowych modeli przewodowych i bezprzewodowych istnieje szereg innych powszechnie dostępnych opcji telefonu, szczególnie w przypadku opartych na chmurze, bezprzewodowych i telefonii IP systemów. Każdy z nich ma swój własny zestaw zalet i wad. Cyfrowy, udoskonalony bezprzewodowy telefon telekomunikacyjny (DECT) to cyfrowy bezprzewodowy telefon i służy jako dobry wybór, gdy potrzebujesz urządzeń dla wielu pracowników w dużych biurach. Jednostki DECT mają zwykle dość duży zasięg i pozwalają na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, podczas gdy pracownicy są poza biurem. Softphone to wirtualny telefon. Podobnie jak klawiatura telefonu komórkowego, jest to zasadniczo oprogramowanie, które zastępuje fizyczny telefon. W środowisku biurowym systemy telefoniczne zintegrowane z komputerem lub usługi oparte na chmurze i IP zapewniają oprogramowanie softphone dla komputerów stacjonarnych i laptopów. Systemy z kompatybilnością mobilną często udostępniają softphony jako część aplikacji systemowej, dzięki czemu można wykonywać zdalne połączenia z systemem biznesowym za pośrednictwem telefonu komórkowego. Telefon IP zazwyczaj wygląda jak tradycyjny telefon, chociaż są pewne wyjątki. Technologia jest zupełnie inna i nadaje się tylko do systemów IP lub VoIP. Sygnały przesyłane standardowymi transmisjami telefonicznymi są konwertowane na format cyfrowy, a następnie wysyłane przez Internet. Następnie są one przekształcane z powrotem w standardowe sygnały telefoniczne, gdy docierają do odbiorcy. Jak płacisz Większość systemu telefonicznego to jednorazowy zakup, a inne koszty różnią się w zależności od pakietu usług, liczby linii i dowolnych dodatkowych funkcji, które wybierzesz. Możesz również mieć dodatkowe wydatki, jeśli i kiedy rozbudujesz swój system, ponieważ każda dodatkowa linia, numer i telefon, które dodasz, również zwiększa twój koszt. Koszty bieżące obejmują miesięczną opłatę pakietową, a także opłaty za użytkowanie poza limitem, jeśli masz pakiet oparty na użyciu. Możesz również ponieść koszty ubezpieczenia i koszty konserwacji poza gwarancją. Co oceniliśmy, co znaleźliśmy W naszych recenzjach systemów dla małych firm ocenialiśmy produkty na podstawie współpracy, ważnych funkcji oraz pomocy i wsparcia. Każdy z tych elementów odgrywa kluczową rolę w jakości, przydatności i wydajności małego systemu telefonicznego firmy. Współpraca Najlepszy system telefoniczny dla małych firm pozwala Tobie i twoim pracownikom współpracować, zapewniając zasoby pozwalające utrzymać wyjątkową komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Usługi bogate w funkcje służą temu celowi. Proste połączenia konferencyjne to podstawowe, ale wydajne narzędzie do współpracy, które powinien mieć każdy dobry telefon biznesowy. System powinien móc wykonywać i odbierać połączenia konferencyjne w celu uzyskania jak największej wszechstronności. Bez możliwości nawiązywania połączeń konferencyjnych spotkania wieloosobowe i wielooddziałowe są wyjątkowo trudne w zarządzaniu, szczególnie w przypadku firm, które mają pracowników, którzy nie mają biura lub klientów w różnych stanach lub krajach. Połączenia konferencyjne negują potrzebę posiadania tylu spotkań twarzą w twarz lub przeprowadzenia wielu rozmów z każdą zainteresowaną stroną Podczas gdy niektóre firmy mają tylko jedną lokalizację, a cała praca jest prowadzona na miejscu, wiele firm wymaga systemów łączności z elastycznością do obsługi wielu lokalizacje, wyjazdy służbowe lub działalność poza firmą. W takich przypadkach niezbędny jest system telefonii biznesowej z funkcjami mobilnymi. Niektóre systemy oferują opcję przekazywania połączeń do telefonów komórkowych. Inni idą o krok dalej i dają dostęp do aplikacji mobilnej, która pozwala odbierać połączenia z telefonu komórkowego z linii biurowej bez standardowego przekazywania połączeń. Te aplikacje często umożliwiają sprawdzanie poczty głosowej i poczty e-mail. Kompatybilność komórkowa umożliwia współpracę z kolegami spoza biura i pomaga zwiększyć produktywność, pozwalając Ci maksymalnie wykorzystać czas podróży. Ujednolicone przesyłanie wiadomości to cenna funkcja, która odnosi się zarówno do wydajności, jak i do współpracy dla firm każdej wielkości, i często znajduje się w najlepszych telefonach biznesowych. Ta funkcja umożliwia przechowywanie całej komunikacji w jednym miejscu. Można na przykład ustawić systemy, aby wysyłały pocztę głosową, wiadomości wideo, wiadomości e-mail, wiadomości tekstowe i elektroniczne do adresatów39 adresów e-mail, aby mogły uzyskać dostęp do komunikacji z dowolnego miejsca w dowolnym czasie. Nawet jeśli nie możesz od razu odebrać połączenia, nadal możesz uzyskać dostęp do dowolnej wiadomości od osoby dzwoniącej. Jest to również przydatny sposób przechowywania komunikacji. Zarchiwizowane wiadomości można przechowywać w jednym folderze i pobierać w późniejszym terminie. Posiadanie wszystkiego w swojej skrzynce odbiorczej, które bez wątpienia sprawdzasz kilka razy każdego dnia, oznacza, że ​​nie musisz sprawdzać wielu systemów za nieodebrane i stare wiadomości. Wiadomości błyskawiczne zwykle pojawiają się jako część zintegrowanego komputera systemu biurowego. Pozwala współpracownikom przesyłać sobie nawzajem wiadomości, nawet gdy rozmawiają przez telefon. Dzięki temu pracownicy mogą zadawać pytania bez przerywania połączeń z klientami. Jest to również szybki sposób na powiadomienie kolegi lub jest on potrzebny, gdy jego linia telefoniczna jest zajęta. Przy odpowiednim systemie możesz również monitorować wiadomości wysyłane przez pracowników, aby upewnić się, że nie nadużywają usługi. Podczas określania możliwości współpracy systemów telefonicznych szukaliśmy połączeń konferencyjnych, kompatybilności mobilnej, ujednoliconego przesyłania wiadomości i komunikatorów. Wszystkie 10 systemów w naszym zestawie uzyskało całkiem dobre wyniki w tej kategorii, z wyjątkiem Avaya IP Office. które pobierają dodatkowe opłaty za zunifikowane przesyłanie wiadomości, a także ATampT Synapse i Vonage Business Solutions. które nie oferują w ogóle zunifikowanej usługi przesyłania wiadomości. W przypadku systemów, które nie oferują zunifikowanego przesyłania wiadomości, nie można odbierać wiadomości głosowych, wideo lub wiadomości błyskawicznych na skrzynkę pocztową, co zmniejsza wydajność i stwarza ryzyko utraty ważnej informacji. Pozostałe siedem testowanych przez nas produktów zawiera wszystkie kryteria, których szukaliśmy. System telefoniczny z odpowiednią kombinacją funkcji jest niezbędny, aby zapewnić lepszą obsługę klienta i produktywność pracowników. Wybrany przez Ciebie mały system telefoniczny powinien oferować odpowiednią kombinację funkcji spełniających potrzeby Twojej firmy. Twoi klienci wymagają wyjątkowej obsługi, a ty i twoja siła robocza muszą być tak wydajni i współpracować, jak to możliwe. Większość małych firmowych systemów telefonicznych ma górny limit liczby użytkowników, z którymi mogą sobie poradzić, więc ważne jest, aby wybrać taki, który odpowiada obecnemu i przewidywanemu rozmiarowi pracowników w przyszłości. Jeśli nie wybierzesz modelu o wystarczającej pojemności, może być konieczne zainstalowanie zupełnie nowego systemu w miarę wzrostu siły roboczej. Automatyczny transfer połączeń jest nieco inny niż standardowy transfer połączeń, który umożliwia ręczne wysyłanie połączeń z jednego numeru wewnętrznego do drugiego. Zamiast tego możesz użyć tego narzędzia, gdy chcesz, aby wszystkie połączenia przychodzące do konkretnej linii były kierowane do innego numeru wewnętrznego, na przykład gdy pracownik jest poza biurem lub w przypadkach, w których przekazywanie połączeń na telefon komórkowy pracownika jest nieodpowiednie. Dzięki usługom z dostosowaną muzyką w wstrzymaniu możesz przesyłać własne utwory, które klienci będą słuchać, czekając na rozmowę z kimś. Przed przesłaniem możesz nałożyć wiadomości lub nagrania dźwiękowe na konkretny utwór, dzięki czemu możesz podziękować klientom za czekanie lub doradzić im, aby wypróbowali inną metodę kontaktu. Systemy telefonii biznesowej, które umożliwiają dostosowywanie wiadomości blokowanych, pozwalają tworzyć własne marki i informacje marketingowe, które przekazują klientom, gdy są zawieszeni. Wiele firm łączy muzykę i wiadomości, aby uzyskać najlepsze rezultaty. Zawieszone wiadomości można tworzyć na miejscu lub kupować z zewnętrznych serwisów i dostarczać za pośrednictwem komputera, kasety, pliku audio lub płyty CD. Gdy masz możliwość dostosowania nagrań w skrzynce pocztowej, każdy pracownik przekazuje swoje powitania pocztą głosową. To dodaje osobistego charakteru klientom i pomaga im czuć się pewni, że zostawiają wiadomości odpowiednim osobom. Zautomatyzowany asystent umożliwia klientom samodzielne kierowanie rozmowami za pomocą szeregu opcji wprowadzonych lub wprowadzonych za pomocą klawiatury. Podczas gdy niektórzy konsumenci nie lubią przechodzić przez zautomatyzowany proces, omijają wstrzymanie, które często następuje, gdy oczekują na przekazanie swoich połączeń do właściwej osoby. Poprawia to również produktywność, ponieważ większość klientów natychmiast dociera do właściwej osoby, więc pracownicy nie muszą tracić czasu na odpowiadanie i przekierowywać połączenia, które są dla kogoś innego. W erze cyfrowej integracja telefonii komputerowej jest ważnym aspektem małego systemu telefonicznego firmy. Daje on Tobie i Twoim pracownikom możliwość wykonywania, zarządzania i odbierania połączeń telefonicznych za pośrednictwem komputera oraz zapewnia aplikacje, takie jak konfigurowalne ekrany identyfikacyjne rozmówców, wybieranie komputerów i automatyczne wybieranie numerów, połączenia konferencyjne, konfigurowanie centrów telefonicznych i routing połączeń. Maksymalna liczba użytkowników jest jednym z kluczowych czynników, a oba systemy, które uzyskały nagrodę Top Ten Reviews Gold i Silver Award, mogą obsłużyć do 1000 użytkowników. Ponieważ model Top Ten Reviews Bronze Award jest w stanie obsłużyć tylko 100 użytkowników, jest on odpowiedni tylko dla firm zatrudniających mniej niż 100 pracowników i bez natychmiastowych planów rozwoju, mimo że oferuje inne wyjątkowe funkcje. To samo dotyczy ATampT Synapse i Vonage Business Solution. FortiVoice pozwala na maksymalną liczbę 400 użytkowników. Prawdziwą wyjątkowością w tej kategorii jest Avaya IP Office o maksymalnej pojemności 2000 użytkowników. W pozostałej części naszej oceny funkcji dokonaliśmy przeglądu automatycznego przesyłania połączeń, dostosowywanego przechowywania muzyki i wiadomości, dostosowywanego nagrywania skrzynki pocztowej, usługi automatycznego operatora i integracji komputera. Nasze najlepsze 10 systemów sprawdziło się tutaj, każdy z nich oferował wszystkie funkcje, których szukaliśmy, z wyjątkiem ATampT Synapse, który nie oferuje integracji komputera. Pomoc i obsługa techniczna Istotna część biznesowego systemu telefonicznego, pakiet pomocy i wsparcia, określa poziom usług i szybkość uzyskiwania dostępu do pomocy technicznej, jeśli system rozwinie problem lub potrzebujesz wskazówek. Wszystkie typy oprogramowania lub sprzętu mogą napotkać problemy w dowolnym momencie. Ponieważ możesz mieć ograniczoną wiedzę techniczną, wybór systemu z solidną gwarancją i solidnym systemem wsparcia jest niezbędny. Należy sprawdzić długość gwarancji i wszelkie związane z nią warunki. Najlepiej byłoby, gdyby wsparcie było dostępne przez telefon i e-mail, a niektóre firmy oferują również wsparcie online na żywo za pośrednictwem czatu. W zależności od tego, jak i kiedy działa Twoja firma, możesz potrzebować usługi 247. W przypadku rozwiązywania problemów, gdy problemy pojawiają się poza godzinami pracy lub gdy sam chcesz rozwiązać problem, niektóre firmy oferują blogi, tutoriale i samouczki wideo jako formę samopomocy. Każdemu z naszych 10 najlepszych systemów udzielamy ogólnej oceny pomocy i wsparcia w oparciu o oferowaną gwarancję oraz rodzaje i dostępność pomocy technicznej. Co zaskakujące, Cisco Business Edition 6000 ma tylko roczną gwarancję, ale nadal działa dobrze dzięki solidnemu systemowi pomocy obejmującemu 247 usług, czat na żywo, filmy samopomocy i blog firmowy, a także standardowy kontakt telefoniczny i e-mailowy opcje. ESI oferuje tylko 24-godzinny czat na żywo w dni powszednie, ale oferuje wyjątkową pięcioletnią gwarancję, która jest znacznie dłuższa niż pozostała część naszego spisu. System telefoniczny Toshiba Strata CIX i system ATampT Synapse zapewniają dwuletnią gwarancję. Pozostała część naszego asortymentu oferuje jednoroczną gwarancję, z wyjątkiem Vonage Business Solutions, która nie oferuje gwarancji w ogóle i stwierdza, że ​​jej usługi są dostarczane w obecnym stanie. Wszystkie przetestowane systemy telefoniczne dla firm, z wyjątkiem Avaya IP Office, dostarczają samopomocy lub filmy instruktażowe, ale tylko sześć systemów, w tym zwycięzcy Top Ten Reviews Gold and Silver Award, oferuje czat na żywo. Inne wnioski Oprócz obszernej listy rozważań, które już omówiliśmy, istnieje szereg innych funkcji i opcji, które powinieneś wziąć pod uwagę, aby upewnić się, że wybrany system telefonii biznesowej spełnia wszystkie potrzeby Twojej firmy. Systemy telefoniczne dla małych firm: czy powinieneś wybierać połączenia wideo Połączenia wideo mają wiele zalet dla firm w porównaniu z konferencjami głosowymi. Spotkanie twarzą w twarz jest integralną częścią biznesu, ale nie zawsze jest to możliwe, gdy klienci i współpracownicy są w różnych stanach, a nawet na różnych kontynentach. Niezależnie od tego, czy podróżujesz w kraju czy za granicą, podróże są kosztowne, gdy wielu pracowników musi uczestniczyć w spotkaniu. Wideokonferencje stanowią długą drogę do wypełnienia luki między rozmowami telefonicznymi i spotkaniami twarzą w twarz. Zmniejsza koszty podróży, ale nadal zapewnia indywidualne podejście do spotkań biznesowych. Dzięki funkcjom wideo o wysokiej jakości, prawie wszyscy są w tym samym pomieszczeniu. Możesz udostępniać dane, demonstrować produkt lub prezentację bez trudności w próbowaniu opisania słowem czegoś, czego nie zobaczą inni uczestnicy. Chociaż połączenia wideo nie są absolutnie niezbędne dla wszystkich firm, ponieważ mogą korzystać z dedykowanej usługi online, takiej jak Skype, ma to sens, jeśli jest to coś, co firma używa regularnie, i prawdopodobnie bardziej opłacalne jest posiadanie jej jako części telefonu służbowego. system. Systemy telefoniczne dla małych firm: Czy potrzebujesz monitora Jeśli połączenia wideo są integralną częścią strategii komunikacyjnej, musisz rozważyć, czy potrzebujesz systemu telefonicznego z monitorem lub możliwość dodania monitora, gdy będzie to konieczne. Niektóre systemy nie oferują połączeń wideo, podczas gdy inne z pełną integracją systemów komputerowych umożliwiają korzystanie z komputera stacjonarnego jako monitora. Jeśli korzystasz z połączeń wideo, być może będziesz musiał zainstalować kamery na swoich komputerach, jeśli już ich nie masz. Wybór odpowiedniego pakietu połączeń i danych Niektóre systemy telefonów biznesowych są wyposażone w specjalne umowy dotyczące miesięcznych abonamentów telefonicznych lub pakietów opłat za połączenia i transmisji danych, ale oferty te mogą obowiązywać tylko przez pierwsze kilka miesięcy obowiązywania umowy. System telefoniczny zakupiony od detalisty, a nie od firmy telekomunikacyjnej, nie może mieć żadnego pakietu usług. Musisz wykonać badania i ocenić najlepszy pakiet usług, który spełnia wszystkie Twoje potrzeby w najlepszej możliwej cenie. Niektóre pakiety usług biznesowych obejmują pewną liczbę bezpłatnych minut rozmów, podczas gdy inne mogą zezwalać na określoną liczbę telefonów i linii za cenę pakietową. Jeśli zamierzasz korzystać z systemu internetowego, musisz również wziąć pod uwagę zwiększone zużycie danych i to, czy obecny pakiet biznesowy firmy ma jakiekolwiek ograniczenia użytkowania, aby odpowiednio dostosować obecny pakiet. Możesz również ponieść opłaty za dodatki takie jak ID dzwoniącego i poczta głosowa. Nie popełnij błędu zakładając, że twój nowy system telefoniczny zawiera te elementy i upewnij się, że Twój dostawca usług nie pobiera dodatkowych opłat za przedmioty, które już posiadasz w ramach obecnego systemu telefonicznego. Zautomatyzowany katalog Posiadanie zautomatyzowanego katalogu w ramach małego biznesowego systemu telefonicznego ułatwia życie podczas przekierowywania połączenia. Zamiast przerzucania katalogu ręcznego można po prostu wyszukać osobę, do której jest przeznaczone połączenie i wprowadzić numer wewnętrzny. To sprawia, że ​​proces starania się dotrzeć do kogoś szybko i sprawnie, co powoduje wzrost wydajności pracowników i zadowolenie klienta. Szybkie wybieranie Funkcja szybkiego wybierania umożliwia wykonywanie szybkich połączeń z często używanymi numerami. Zamiast wybierania kompletnego numeru za każdym razem, możesz ustawić telefon tak, aby zapisywał często nazywane numery, a następnie przypisywać je do określonych przycisków w pamięci systemu. Po ustawieniu numerów można nawiązać połączenie z każdą osobą zapisaną w pamięci szybkiego wybierania za pomocą jednego przycisku, aby zaoszczędzić czas na wyszukiwaniu numerów, a następnie na ich wybieraniu. Zasilanie rezerwowe Posiadanie zapasowego źródła zasilania jest nieocenione w przypadku awarii zasilania. Bez zapasowego zasilania ryzykujesz utratą wszystkich metod komunikacji. W niektórych systemach możesz nawet stracić wszystkie zaprogramowane ustawienia i wszystko zapisane w pamięci, takie jak numery szybkiego wybierania. Niektóre systemy mają wbudowane awaryjne kopie zapasowe, które zasilają telefony od 30 minut do 24 godzin, co daje ci trochę bufora na krótkie przerwy w zasilaniu. Inne systemy oferują jednorazowe kopie zapasowe baterii, które działają aż do wyczerpania baterii. Jeśli wybrany system wykorzystuje baterie jednorazowe, należy je regularnie testować, aby upewnić się, że nadal mają odpowiednią moc, aby utrzymać telefony w ruchu, jeśli nie masz zasilania. Zdalna lokalizacja Podobnie jak w przypadku przekazywania połączeń, zdalna lokalizacja jest użyteczną funkcją, która automatycznie przekierowuje połączenia do telefonu komórkowego, gdy ktoś wybiera numer biura lub numer wewnętrzny. Gdy przekierowuje połączenie, nie zmienia tonów ani nie sygnalizuje dzwoniącemu, że połączenie jest przekierowywane. Ta funkcja pozwala kontaktować się z pracownikami, gdy są poza biurem, bez konieczności sprawdzania numerów telefonów komórkowych. Po prostu wybierz ich rozszerzenia, a system przeniesie Cię do ich komórek. Systemy telefoniczne dla małych firm: nasz werdykt i rekomendacje Nasz najlepszy wybór i odbiorca Top Ten Reviews Gold Award w najlepszym przeglądzie systemów małych firm to Cisco Business Edition 600. Otrzymano wysoką ocenę dzięki szerokiej gamie funkcji i 1000 maksymalny potencjał użytkownika. Ten system telefoniczny oferuje szereg podstawowych i zaawansowanych funkcji i może się poszczycić solidnym systemem wsparcia, jeśli jest to potrzebne. Oferuje tylko jednoroczną gwarancję, ale zapewnia integrację z komputerem, komunikatory i ujednolicone przesyłanie wiadomości, zapewniając wyjątkowy i wszechstronny system. ESI zakończył na drugim miejscu, otrzymując srebrną nagrodę Top Ten Reviews. Podobnie jak model Cisco, oferuje szeroki zakres funkcji, w tym 1000 użytkowników i system identyfikacji dzwoniących, który przechowuje informacje o połączeniach przez okres do 25 dni. Ten model znalazł się na drugim miejscu i ma pięcioletnią gwarancję. Uzyskaliśmy wysoką ogólną ocenę, która w naszych testach uzyskała znakomitą ocenę za szeroki zakres funkcji. Brakuje kilku zasobów pomocy i wsparcia. Firma nie oferuje czatu na żywo, 24-godzinne wsparcie jest dostępne tylko w trakcie tygodnia roboczego, a na stronie wsparcia nie ma zbyt wielu artykułów edukacyjnych. Mimo to jest to kompleksowy telefoniczny system biznesowy, który pomaga poprawić wrażenia klientów i zwiększyć produktywność. Zdobycie pierwszej dziesiątki recenzji Brązowa nagroda to Nextiva Office Enterprise z ogólną oceną. Ten oparty na chmurze system telefoniczny dla małych firm oferuje funkcje nagrywania rozmów i ciche monitorowanie, a także zawiera mobilną aplikację do komunikacji poza miejscem pracy za pośrednictwem wideo, głosu i wiadomości błyskawicznych. Oferuje pełną gamę zaawansowanych funkcji usprawniających działalność, co może pomóc zwiększyć produktywność i poprawić relacje z klientami. Ta oferta firmy Nextiva oferuje solidny system pomocy i wsparcia z 24-godzinną pomocą telefoniczną, czatem na żywo i opcjami poczty e-mail, a także samopomoc w postaci samouczków wideo i blog firmowy. Jest jednak oparty na chmurze tylko bez opcji usługi na miejscu, a gwarancja obejmuje tylko okres jednego roku. Systemy telefoniczne dla małych firm: zawijanie w górę Twoja firma nie może w pełni wykorzystać swojego potencjału bez solidnego systemu komunikacji i strategii, dlatego inwestycja w wysokiej jakości system telefoniczny dla małych firm jest dobrym wyborem. Usługi te zapewniają wiele korzyści, w tym pomagają zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta. Kompleksowy system telefoniczny oszczędza czas, usprawnia obieg dokumentów i zwiększa produktywność. Jeśli wybierzesz model oferujący integrację komputerową, możesz zintegrować komunikację z innym oprogramowaniem i usługami, z których korzystasz, optymalizując wydajność i wszechstronność systemu telefonicznego. Istnieje wiele kryteriów, które należy wziąć pod uwagę, aby zapewnić, że wybierzesz odpowiednią usługę lub system, a liczba użytkowników, z którymi system może sobie poradzić, jest jedną z najważniejszych. Produkty w naszym asortymencie oferują maksymalną pojemność od 100 do 2000 użytkowników. Pamiętaj, aby zaplanować przyszłą ekspansję, aby mieć pewność, że masz wystarczająco dużo zasobów, by radzić sobie z rozwojem firmy. Dla wielu firm warto zainwestować w system cyfrowy lub oparty na chmurze, a nie w opcję analogową. Weigh exactly what you need from a business phone system and decide which features are essential, which ones would be useful but aren39t critical and which ones you really don39t need now or in the future. Before making a final decision, read our full reviews and our phone system articles . Cisco Business Edition 6000 ndash Ranked 1 out of 10 The Top Ten Reviews Gold Award winner in our small business phone system review is the Cisco Business Edition 6000. With its full set of features that can help increase versatility and improve collaboration, this offering from Cisco is an outstanding phone system, and it is suitable for businesses with up to 1,000 employees. This phone system has multiple advanced features, including customization for hold messaging, hold music and individual voicemail messages. It offers instant messaging, so your employees can communicate quickly and effectively. An auto-attendant lets callers direct themselves to the correct person or department through a series of automated prompts. This Cisco business phone allocates a dedicated voicemail box to each user in your office of up to 1,000 employees. You can choose from softphones, DECT phones and IP phones, depending on the needs of your business. The system39s paging capabilities let you page up to 50 IP phones simultaneously for efficient interoffice communication. Call transfer and call screening functions also streamline the communication process. To help make meetings simple and effective, you can take advantage of voice conferencing and video conferencing functions, which minimize the need for frequent in-person meetings between multiple people based in different locations. The Cisco Business Edition 6000 only has a one-year hardware warranty. It does, however, feature complete help and support solutions with 247 support via telephone, email and live chat. You can also troubleshoot and help yourself with its selection of informative video tutorials and blog posts. For a comprehensive business phone system, this model from Cisco is a smart option. It offers an exhaustive list of versatile features that include unified messaging, video conferencing and computer integration. Despite short the hardware warranty, which only provides one year of coverage, this system still received our Top Ten Reviews Gold Award and is one of the best systems available. For more in-depth information about this service, read our Cisco Business Edition 6000 review . ESI ndash Ranked 2 out of 10 Taking the Top Ten Reviews Silver Award, the ESI phone system provides a range of powerful tools to enhance customer interaction. This phone system caters to up to 1,000 users and integrates with computer and software systems for versatility. The ESI phone system provides a range of customer relation and marketing tools, including customization options for on-hold messaging, hold music and voicemail. To make sure customers reach the correct department, an auto-attendant lets them direct themselves via a number of prompts. The ESI system automatically redirects callers to another line if the line they are attempting to reach is busy. It also pushes a redirected call to an open line, so callers aren39t pushed to multiple busy lines. You can also automatically reroute calls to and from specific lines based on holiday schedules or time of day. Live call recording is another standout feature offered by this small business phone system, and it enables others to listen to the call live or after the fact. This allows your company to monitor calls for quality and provide training. Another security feature is the caller ID key, which stores caller information for 25 days. Integrating with your computer system and software or other services such as a CRM, this business phone allows you to access caller information, including previous call notes, customer name and location, and who they last spoke to in your business, speeding up call processing and making sure you have the necessary information at hand. The ESI system makes interaction with colleagues straightforward by providing an instant messaging function, even when one or both are engaged in telephone calls. This phone system is backed by a warranty with five years of coverage. This, combined with its wide range of features and versatile functionality, we found this product to be one of the best small business phone systems on the market. For more in-depth information about this service, read our ESI review . Nextiva Office Enterprise ndash Ranked 3 out of 10 Our Top Ten Reviews Bronze Award winner, the Nextiva Office Enterprise cloud-based phone system, comes with outstanding collaboration capabilities and advanced features. It has a full set of collaboration tools, including voice and video conferencing. It also has a team presence function that allows you to monitor where your team members are, helping you decide on the best way to contact them. For example, if a colleague is off-site, the system indicates this so you know to call his or her cell phone. The system comes with an app for your desktop or mobile device. This app allows you to access business email, instant messaging, voicemail, telephone calls and video messaging when you are away from the office. Nextiva offers three different package levels for this phone system. Each offers a local number and a toll-free number at no extra cost, and they each allow for unlimited calls. The top-tier package offers a variety of additional features, such as customizable voicemail, hold music and hold messages. With this plan, you can also automatically record every call for later review. Silent monitoring allows you to listen into live calls without disrupting the conversation. That way, you can evaluate and monitor employees whenever you wish. The system only comes with a one-year warranty. However, this business phone system offers robust help and support options including email, telephone and live chat 24 hours a day, 7 days per week. In addition, the company39s many online resources provide plenty of self-guided help and include detailed FAQs, webinars, a company blog and video tutorials. The top-tier service package for the Nextiva small business phone system is a solid offering. It has a short warranty period, a limited 100-user capacity and an entirely cloud-based system, but it also has great features like silent call monitoring, a team presence function and excellent help and support resources. For more in-depth information about this service, read our Nextiva Office Enterprise review . Toshiba Strata CIX ndash Ranked 4 out of 10 The Toshiba Strata CIX has advanced features and the capacity for significant expansion. Collaboration tools for employee and client interaction make this a standout product in our lineup. With room for up to 1,000 users when you buy the highest tier package, this business phone system has scaled plans starting at just 40 users, so you can upgrade your level of service as your business expands. This provides plenty of room for growth but keeps you paying for empty lines that you39re not ready to use. Each user has his or her own dedicated line number and extension along with a mailbox that they can record a personalized greeting on. You can also record your own hold message, which can be an effective marketing tool. One of its advanced features is text to speech, which translates text messages or emails into a speech recording. The included auto-attendant provides the option for voice response, so callers can direct themselves using their voice rather than a telephone keypad. Unlike many systems on our lineup, the Toshiba Strata CIX offers a two-year warranty, giving this system a respectable level of coverage. While you can access phone and email support, the availability of this service depends entirely upon your local reseller, as many do not offer 24-hour support depending on the needs of your business, this can be is a distinct drawback. There39s also no option for live chat help, but there are some video tutorials and blog articles to provide you with self-help guides if you do encounter problems. The easily scalable service plans that range from 40 to 1,000 users make this Toshiba phone system a smart option for growing businesses. It is deserving of a place in our top 10 thanks to the range of collaborative features, even though support availability depends on your local reseller. For more in-depth information about this service, read our Toshiba Strata CIX review . ShoreTel Sky ndash Ranked 5 out of 10 The ShoreTel Sky integrates smoothly with computer systems and other software and services. It has a range of tools to streamline workflow, enhance communication and boost productivity. A maximum capacity of 1,000 users makes this ShoreTel phone system a good choice for growing businesses. It39s versatile with both an on-site service and a cloud-based service, adding to its functionality and allowing users to access it wherever they are. The on-premises phone system meets all of your company39s basic needs with features such as voicemail, call forwarding, call transfer and extension numbers. Cloud Conductor, the cloud-based portion of the service, offers advanced functionality that users can access on-site when using their desktops or off-site with a downloadable app. One of these advanced tools is unified messaging, which delivers email, voicemail, video messages, memos and instant messages straight to your email inbox. This keeps all of your communications in one place. Managers can silently monitor all incoming and outgoing calls live or save them to be reviewed at a later date. Every call is recorded, which is good for training, evaluation and quality control purposes. Instant messaging allows employees to contact one another to request information while on a call without having to put the client on hold. The standard one-year warranty applies to hardware with the ShoreTel Sky system offering. While the company does provide its customers with phone and email support, there is no live chat option. Also, help is not available 24 hours per day. Should you experience issues outside of their office hours, you check out ShoreTel39s blog and video tutorials to trouble shoot problems on your own. This business telephone system has limited support options. However, the versatility of an on-site and cloud-based system, along with its advanced features and computer integration, lands this system in solidly in our top 10. For more in-depth information about this service, read our ShoreTel Sky review . 8x8 Virtual Office ndash Ranked 6 out of 10 The 8x8 Virtual Office phone system doesn39t come with 247 support, but it does offer a great deal of flexibility and is brimming with useful features to boost productivity and enhance communication. This is particularly true if you run a business where colleagues spend time working remotely. This business phone system has many useful mobile capabilities. By downloading an app onto their mobile devices, colleagues can access email, instant messages, video message and voicemail, as well as make and receive calls, attend video conferences and send emails. When employees use the mobile system, recipients only see calls as coming directly from the office. This way, there39s no need to disclose that you39re working remotely and clients don39t have access to your cellphone number. Unified messaging capabilities help to ensure you don39t miss important messages or updates. This is because instant messages, voicemail and video messages are delivered right to your email. You can choose from IP phones, corded or cordless handsets, softphones and video phones with this system, which provides the versatility needed to tailor the system to suit your business needs. In the top-tier package, you can make use of call recording, online conferencing and internet faxing functions, as well as a full array of basic features like voicemail, caller ID and an auto-attendant. A one-year warranty covers the hardware of this business phone system. While you can access phone, email and live chat support, it39s not available 247. For support outside of regular business hours, you can take advantage of the online self-help material, including videos, webinars and white papers. Capable of handling up to 1,000 users, the 8x8 Virtual Office system provides plenty of tools. It is particularly well suited to small businesses that require employees to work remotely on a regular basis, thanks to a robust mobile app. For more in-depth information about this service, read our 8x8 Virtual Office review . Avaya IP Office ndash Ranked 7 out of 10 The Avaya IP Office is a powerful collaborative system that has the highest user capacity of any of our top 10 ranked products, supporting up to 2,000 users. The main drawbacks are its lack of self-help support tools and a variable 24-hour live support service. Providing a robust selection of mobile and on-site functionality, the Avaya business phone system stands out because of its one-X communicator application. This acts as a single interface for all communication tools and includes instant messaging, video conferencing, voicemail and contact lists. The application integrates with computer systems and software packages like CRM systems, which reduces call handling time and gives your employees access to all pertinent caller information right on their dashboards. In addition to integrating with your computer systems and software services, this business phone system boasts impressive mobile capabilities. You can download the application and log in to the interface from your mobile devices. When working remotely, your employees still have the same level of functionality as when they are at their desks, which boosts remote working productivity. Other features include call forwarding, caller ID, transferring and an auto-attendant. You can use a variety of phones with this system, including VoIP phones. The one-year warranty is a slight drawback, as it is one of the shorter coverage periods offered by the products on our lineup, although it is still quite average. You can contact the Avaya via phone, live chat and also email. There are some online resources for self-help, including technical specifications and a company blog, but it lacks detailed video tutorials, FAQs and whitepapers. A good choice for businesses that require their employees to work both on site and remotely, the Avaya IP Office business phone system has a robust user-friendly interface application. However, it lacks self-help support tools and has a short warranty. For more in-depth information about this service, read our Avaya IP Office review . FortiVoice ndash Ranked 8 out of 10 The FortiVoice business phone system offers a wide variety of advanced options, including user privileges and network choice. Its overall capacity is limited to just 400 users. Although it39s a service that offers multiple network choices and digital solutions, it does not offer a softphone option. The standout feature of the FortiVoice system that it allows you to choose between traditional network or VoIP telephones, depending on the needs of your business. With FortiVoice, you cannot use softphones this system requires you to invest in physical telephones. You can integrate this phone system with your computer network for added flexibility and use it in conjunction with your CRM software for fast call processing and customer relations, as you have all of the customer39s data and call history at your fingertips. It is mobile compatible when use in conjunction with the mobile app for tablets and smartphones. Because of this, anybody working remotely can access his or her voicemail, email and instant messages, and he or she can make and receive calls. Unfortunately, instant messaging is not standard this tool is only available at an additional cost. The system does provide unified messaging, delivering voicemail and video messages to your inbox. You can also set user privileges, limiting the types of calls your employees make. For example, you could prohibit long-distance calls. This FortiVoice small business phone system has a one-year hardware warranty, and the company does not provide self-help resources. However, live support is offered through email, phone and online chat, and it is available 24 hours a day. This system is suited for small businesses that don39t plan to expand beyond 400 users, which limits it somewhat. The company also charges extra for features like instant messaging. Still, it does have ample mobile functionality, and you can choose between traditional and VoIP telephones, although softphones are not supported. For more in-depth information about this service, read our FortiVoice review . ATampT Synapse ndash Ranked 9 out of 10 The ATampT Synapse small business phone system is a fairly basic system compared to many of the other models we reviewed. It does, however, have comprehensive self-help support resources. Basic and simple, this ATampT system is a solid choice for small and very small businesses on a budget. It caters to a maximum of 100 users, so there39s not much room for expansion. Although it is missing some notable features, this system does offer unified messaging and voice conference capabilities. There39s no instant messaging function, so employees cannot communicate across the office rapidly when they need a question answered while a customer is on the line. This model offers most basic functions, including an auto-attendant, call transfer, customizable voicemail and hold messaging options, and automatic call forwarding. You cannot integrate this business phone system with your computer system or other software, so its versatility is limited. It also does not work with CRM software. There are only a few IP phones and DECT phones that are compatible with this system, so hardware choices are limited. Additionally, this system does not have softphone compatibility, so you are required to purchase physical telephones. It also lacks the capacity to participate in video calls. This model has a two-year warranty, which is better than a number of other models on the lineup. The help and support system is reasonably good, with email, telephone and live chat options, although they are not available 247. You can access a range of self-help material, including tech guides, videos and information sheets. A reasonable choice for small businesses on a tight budget, the ATampT Synapse phone system is a bare bones product with few frills. It covers the basics to help improve communication over non-business phones or multiple individual lines. The system is limited by its inability to integrate it with a computer and small user capacity. For more in-depth information about this service, read our ATampT Synapse review . Vonage Business Solutions ndash Ranked 10 out of 10 Vonage Business Solutions is a basic small business phone system for companies on a budget. This hosted business telephone system works with just an internet connection and a VoIP or softphone telephone. It cannot be used with a traditional telephone. Because of this, the system does not work if your internet connection goes down. It does integrate with your computer system and other software, so you can make use of your CRM system during customer calls. The business phone system from Vonage has unified messaging, delivering fax, email and voicemail to your email inbox. You can also forward calls to mobile devices when working remotely or when you are away from your desk. This hosted system provides conferencing functionality for enhanced collaboration. It provides a number of standard features, such as call holding, forwarding and transfers, as well as customizable voicemail greeting and on-hold messages. You can also make use of extensions and the three-way calling feature. It also has a 9-1-1 feature that allows you to reach emergency personal quickly, should the need arise. Despite computer integration, there39s no instant messaging capability. It has a maximum capacity of 100 users, so while it39s suitable for small businesses, it allows little room for expansion. The company does not offer warranties of any kind and all products and services are sold as-is. Both email and phone live-support options are available, but the company doesn39t offer support over live chat. Live support is also not offered 247. Vonage does have a blog and some video tutorials for troubleshooting problems on your own. All in all, this system is pretty basic. As a hosted phone service, it offers a selection of basic features that most employees can grasp quickly. However, customer support is lacking, and the system is limited to only 100 users. For more in-depth information about this service, read our Vonage Business Solutions review. Large business x26 public sector BT Unified Trading Enabling communication, collaboration and compliance For over 30 years BT has been providing mission critical communications to the trading floor. Wielokrotnie nagradzany BT Netrix od ponad dekady znajduje się w czołówce komunikacji głosowej iw tak szybko zmieniających się czasach firma BT zdaje sobie sprawę, że firmy potrzebują bardziej elastycznych i ekonomicznych rozwiązań, które pozwolą im szybciej wchodzić i wychodzić z rynków, co umożliwi im zarządzać ryzykiem i skuteczniej przestrzegać zwiększonych przepisów, które pozwalają im skupić się na swoich klientach, zapewniając zróżnicowane usługi na rzecz przewagi konkurencyjnej. Jesteśmy przekonani, że sposobem na to jest zapewnienie inteligentnych usług w ramach globalnej sieci usług finansowych, która łączy uczestników rynków i zapewnia podstawę technologiczną dla aplikacji i usług używanych do interakcji i prowadzenia działalności. BT Unified Trading umożliwia ludzie na rynkach do interakcji, współpracy i handlu, na wielu kanałach - w tym głosowych, wideo, komunikacyjnych i elektronicznych kanałach handlowych, bezpiecznie, spójnie i efektywnie, na całym świecie Rozwiązania krytyczne dla platformy handlowej Serwis i wsparcie Ryzyko powinno być w naturze pracy, a nie systemy IT Traders dziś polegają na natychmiastowej, globalnej komunikacji. Technologia stała się kluczową częścią każdego organizmu w codziennych systemach i procesach. Czas to pieniądz, co oznacza, że ​​przestój nie jest po prostu opcją. Każda sekunda się liczy. Tak więc, podczas gdy możesz wziąć obarczone ryzykiem ryzyko, możesz sobie pozwolić na hazard na swojej infrastrukturze komunikacyjnej. BT Unified Trading umożliwia ludziom na rynkach współdziałanie, współpracę i wymianę handlową, głosową, wideo, wiadomości i kanałów handlu elektronicznego ndash skutecznie, bezpiecznie, spójnie i globalnie. Ale nasza ogólnoświatowa wiedza i doświadczenie pozwalają nam dostarczać kompletne rozwiązania w każdym środowisku handlu. Tak więc niezależnie od technologii, platform i dostawców masz, wersquoll być w stanie wkroczyć i zająć się tym wszystkim ndash, dając ci jedną mniej ważną rzecz, o którą musisz się martwić. Dzięki usłudze i wsparciu BT Unified Trading uzyskasz poziom pewności, którego potrzebujesz, aby Twoje operacje działały w sposób bezpieczny, zgodny i niezawodny. Wersquoll chroni systemy o znaczeniu krytycznym na horyzoncie handlowym i poza nim. Wersquore tutaj, aby upewnić się, że sprzęt i systemy, na których polegasz, są naprawdę niezawodne i możemy objąć projekt, wdrożenie i wsparcie w życiu. Oczywiście możesz w dowolnym momencie wskoczyć do ndash, jeszcze bardziej ciesząc się z zarządzania systemem, który już został zaprojektowany i skonfigurowany, a nasz zasięg i głębia doświadczenia oznacza, że ​​możemy zadbać o prawie każdy sprzęt innej firmy. i urządzenia peryferyjne. Pobierz naszą broszurę poniżej, aby dowiedzieć się więcej lub skontaktuj się ze swoim menedżerem konta. Dzięki BT mam dostęp do całego zespołu ekspertów, wspieranych przez świetne zarządzanie projektami. Projekt został bardzo dobrze zrealizowany. Od samego początku wszystko było zaplanowane aż do ostatniego szczegółu. rdquo - Harry Weber. Dyrektor Zarządzający, Usługi Handlowe i Telekomunikacja NYSE Euronext Relacje między BT a Grupą Totan sięgają wielu, wielu lat. Firma BT rozumie, że system transakcyjny jest kluczowy dla naszej działalności i dokłada wszelkich starań, aby nasze operacje były sprawne i skuteczne. Przeniesiliśmy prywatną sieć głosową do BT tego lata i przejście zostało zakończone bez żadnych problemów nie tylko nas, ale nasi klienci są zadowoleni z ulepszonej usługi świadczonej przez firmę BT i ufamy, że BT będzie nadal zapewniać tę doskonałą jakość usługi. rdquo - Kiyomi Saito. Prezes i dyrektor generalny, Totan BT, ustala tempo Mamy ponad 30 lat doświadczenia w dostarczaniu sieciocentrycznych usług o znaczeniu krytycznym dla danych, głosu i hostingu dla społeczności finansowej, w tym banków, brokerów, Wspieramy największą, zabezpieczoną w sieci społeczność finansową na świecie. Jeden na trzech handlowców na świecie korzysta z wieżyczki BT, która zawiera ponad 68 000 handlowców w ponad 800 firmach handlowych w ponad 60 krajach. Nasze rozwiązania obejmują cały cykl handlowy i zakres strategii handlowych. Ta wyjątkowa możliwość oznacza, że ​​możesz skupić się na swoich klientach i zapewnić zróżnicowane usługi, aby uzyskać przewagę nad konkurencją. Connected contentTrading Covered Calls: Telephone and Data Systems Inc (NYSE:TDS). Covered Calls, Earnings and Intelligence Telephone and Data Systems Inc (NYSE:TDS). Covered Calls, Earnings and Intelligence Date Published: 2017-03-1 PREFACE As we look at Telephone and Data Systems Inc we note that a covered call is one of the most common implementations of an option strategy, but the analysis completed when employing the covered call often times lacks the necessary rigor especially surrounding earnings. With relative ease, we can go much further -- to identify the risks we want to take, and those that we dont in order to optimize our results. This is one of those cases. Option trading isnt about luck -- this 3-minute video and Options TradeMachine Free Trial will change your trading life forever: Option Trading and Truth STORY Theres actually a lot less luck involved in successful option trading than many people realize. Well get specific with covered calls on TDS. Lets look at a two-year back-test of a covered call strategy with these quick guidelines: Well test monthly options (roll the trade every 30-days). We will avoid earnings . We will examine an out of the money call -- in this case, 30 delta. We will test this covered call looking back at two-years of history. What we want to impress upon you is how easy this is with the right tools. Just tap the appropriate settings. Now we can peruse the results. RESULTS If we did this 30 delta covered call in Telephone and Data Systems Inc (NYSE:TDS) over the last two-years but always skipped earnings we get these findings: Buy TDS Stock, Sell 30 Delta Call Selling a covered call every 30-days in TDS has been a loser over the last two-years returning nbsp-3.6. But theres more to this. Lets turn to the earnings piece, now. GOING FURTHER WITH TELEPHONE AND DATA SYSTEMS INC Just doing our first step, which was to evaluate the covered call while avoiding earnings is clever -- certainly an analysis that gets us ahead of most casual option traders. But lets take the analysis even further. This time, we will do the exact same back-test, but we will only look at earnings. Specifically, we will hold the stock and sell the covered call two-days before earnings, let earnings happen, then close both the stock and the option position two-days after earnings. Here are those results for the same 30 delta covered call: Buy TDS Stock, Sell 30 Delta Call Trade Frequency: 30 Days Covered Call Return: Holding an options position through earnings is quite risky -- thats why implied volatility rises into the event. In this case we see a nbsp21.7. return. Now, while holding a covered call during earnings in TDS did outperform the strategy that avoided earnings, there is more to this analysis than just two covered call attempts. TRADING TRUTHS Moving through the analysis on Telephone and Data Systems Inc (NYSE:TDS) has done more than show us returns, it has revealed that the concept of expertise in options has been made made overly complex. The point is simple: having the knowledge before placing a trade shapes the thought process about what to trade, when to trade it and even if the trade is worth it at all. Heres how all this works in real-life, beyond Telephone and Data Systems Inc and covered calls. Please read the legal disclaimers below. Legal The information contained on this site is provided for general informational purposes, as a convenience to the readers. The materials are not a substitute for obtaining professional advice from a qualified person, firm or corporation. Consult the appropriate professional advisor for more complete and current information. Capital Market Laboratories (The Company) does not engage in rendering any legal or professional services by placing these general informational materials on this website. The Company specifically disclaims any liability, whether based in contract, tort, strict liability or otherwise, for any direct, indirect, incidental, consequential, or special damages arising out of or in any way connected with access to or use of the site, even if we have been advised of the possibility of such damages, including liability in connection with mistakes or omissions in, or delays in transmission of, information to or from the user, interruptions in telecommunications connections to the site or viruses. The Company make no representations or warranties about the accuracy or completeness of the information contained on this website. Any links provided to other server sites are offered as a matter of convenience and in no way are meant to imply that The Company endorses, sponsors, promotes or is affiliated with the owners of or participants in those sites, or endorse any information contained on those sites, unless expressly stated. Trading Systems Coding Trading systems are simply sets of rules that traders use to determine their entries and exits from a position. Developing and using trading systems can help traders attain consistent returns while limiting risk. In an ideal situation, traders should feel like robots, executing trades systematically and without emotion. So, perhaps youve asked yourself: Whats to stop a robot from trading my system The answer: Nothing This tutorial will introduce you to the tools and techniques that you can use to create your own automated trading system. How Are Automated Trading Systems Created Automated trading systems are created by converting your trading systems rules into code that your computer can understand. Your computer then runs those rules through your trading software, which looks for trades that adhere to your rules. Finally, the trades are automatically placed with your broker. This tutorial will focus on the second and third parts of this process, where your rules are converted into a code that your trading software can understand and use. What Trading Software Supports Automated Trading Systems There are many trading programs that support automated trading systems. Some will automatically generate and place trades with your broker. Others will automatically find trades that fit your criteria, but require that you place the orders with your broker manually. Moreover, fully automatic trading programs often require that you use specific brokerages that support such features you may also have to complete an additional authorization form. Advantages and Disadvantages Automated trading systems have several benefits, but they also have their downsides. After all, if someone had a trading system that automatically made money all the time, he or she would literally own a money making machine Advantages: An automated system takes the emotion and busy-work out of trading, which allows you to focus on improving your strategy and money management rules. 13 Once a profitable system is developed, it requires no work on your part until it breaks, or market conditions demand a change. Disadvantages: If the system is not properly coded and tested, large losses can occur very quickly. 13 Sometimes it is impossible to put certain rules into code, which makes it difficult to develop an automated trading system. In this tutorial you will learn how to plan and design an automated trading system, how to translate this design into code that your computer will understand, how to test your plan to ensure optimal performance and, finally, how to put your system to use. Systems traders divide their time between trading, developing, backtesting, optimizing and forward testing, to create viable and high-probability trading systems. Automated forex trading software scans the market for favorable trades based on your input. Find out more about this valuable forex tool. A trading system can save time and take the emotion out of trading, but adopting one takes skill and resources - learn more here. Most brokers will provide you with trade records, but it039s also important to keep track on your own. Software has made day trading quick and automatic--all the more reason to be as painstaking as possible when choosing the right one for your needs. Najczęściej zadawane pytania Dowiedz się, które kraje mają najbardziej restrykcyjne cła importowe na produkty międzynarodowe, na podstawie danych zebranych przez. Podczas gdy oba terminy są często używane do opisania wydajności inwestycji, zysk i zwrot nie są jednym i tym samym. Learn how agents, realtors, and brokers are often considered the same, but in reality, these real estate positions have different. Ponieważ bardzo niewiele aktywów trwa wiecznie, jedna z głównych zasad rachunkowości memoriałowej wymaga, aby koszt aktywów był proporcjonalny. Najczęściej zadawane pytania Dowiedz się, które kraje mają najbardziej restrykcyjne cła importowe na produkty międzynarodowe, na podstawie danych zebranych przez. Podczas gdy oba terminy są często używane do opisania wydajności inwestycji, zysk i zwrot nie są jednym i tym samym. Learn how agents, realtors, and brokers are often considered the same, but in reality, these real estate positions have different. Ponieważ bardzo niewiele aktywów trwa wiecznie, jedna z głównych zasad rachunkowości memoriałowej wymaga, aby koszt aktywów był proporcjonalny.

No comments:

Post a Comment